Azra18 geçmiş olsun bende serklajlıyım hem açılmam hemde kısalmam varmış o yüzden 22+3de serklaj oldum acil. Bende sürekli yatıyorum sadece yemek, tuvalet ve banyo için kalkıyorum tek yapabileceğimiz bu maalesef hepimiz zamanında alalım bebeklerimizi kucağımıza inşallah 🙏🏻🌸🤲🏻