Slmcnmyeniben Kızlar reglken ağrımadı reglim bugün bitti kasığım ağrıyor normal mi bu sanki yeni regl olacakmışım gibi sızlıyor kasığım
Slmcnmyeniben asil15 elimde ovu testi de kalmadı dün degerlendirmedik lekelenme var diye bugün değerlendirsek olur mu aceba canım
Mzgnn0234 Merhaba geçen ay ilk defa benimde öyle oldu. Ayklarimdan kasiklarima kadar adet olacam gibi bütün ay takip ettim acaba mı diye sonra adet oldum bu ay 5 gün gecikmeyle. İnsallah sizde olumlu olur iyi değerlendirmekte fayda var 🥰
Slmcnmyeniben Mzgnn0234 arkadaslar yumurtlama olabilir yazmış belkide yumurtlamadir artik değerlendirip sonuca bakacağım inşallah tutar
Cnsmv Slmcnmyeniben elinizde ovulasyon testi varsa yapın bir belkide olmayabilir bende bazen adet biter bitmez yumurtlama olduğu için söyledim
asil15 Slmcnmyeniben tabiyki olur canm zaten ovalosyon yapıp boşa stres oluyorsun hiç gerek yok cnm 1 gün dene 2 gün bos bırak 2 hafta boyunca eğer hamile kalabiliyorsan muhakkak tutar canm.sana tavsiyem bu ay unut hamile kalmayı akışına bırak sakin iliski üzerinden şu kadar geçti diyip test yapma zamanını bekle benim dediğimi yap en kısa sürede güzel haberler alacaksın lütfen buay dediğimi yap.unut
Slmcnmyeniben asil15 zaten artık o kadar önemsemiyorum akışına bıraktım ama ben yumurtlamadığımı düşünüyorum pcos olduğu için pek ihtimal vermiyorum yani macun aldım onu yiyorum faydası olur insallah
Kivircikannee Slmcnmyeniben hayıt macunu mu canım o öyleyse eğer dikkatli kullan tiroid değerleriyle oynuyor çok güzel
Slmcnmyeniben Kivircikannee evet c life sayfasından aldım zaten düzenli kullanmıyorum unutuyorum yemeyi sabah yersem akşam yemiyorum