[silindi] amh 0,08 çok çok düşük tek sağ yumurtalığımda yumurta oluyordu yaşımda 38 bende panikledim tüp bebek tedavisine başladım yasımdan dolayı kendi haline bırakmadım ama pişman oldum çünkü bir yıl beni çok uğraştırdılar tüp bebek bir kere denedim olmadı maddi olarakda çok yıprandık çok üzüldüm aşılama oldu tutmadı çok hayal kırıklıgı yaşadım hormon ilaçları da psikolojiyi bozuyor baya en son tüp bebek öncesi zaten iki ay ara verdirdiler ilaçlardan arınmak için öyle denediler tutmayınca 2. Yapalım dediler zaten bir yılda sadece 2 yumurtam dondurulabildi o 2. Denemeye ara vermek istedim etrafımda ki herkese bana daha bebek demeyin dedim işe girip çalışacağım ara vereceğim git gel sıkıldım bunaldım dedim tamamen üzerimden o stresi attım ve bunu dediğim ay hamile kaldım canım. Kısaca demem o ki ne kadar kafana takar üzerine gidersen olmuyor. Yeni mi evlisin bilmiyorum yaşın kaç bilmiyorum ben yeni evliydim kendi haline bıraksaydım olacakmış bir yıl dene bence ama kafana takmadan olsun diy düşünmeden