Hcdg0806- ya hemşireler ebeler inanılmaz ilgili. Odalar harika tertemiz. Doktor görmedim ben normal doğumdu zaten bi çıkacağım zaman gördüm ama zaten özelde de her şeyi ebe yaptırıyomyş. Kesinlikle şehir hastanesini tavsiye ediyorum. Eskişehir’de özeller kötü zaten . Bi tek Acıbadem de bi doktor var yaşlı bi kadın adını hatırlayamadım hoş bi kadın ama tarif de edemiyorum ki devlette baya çalışmış özele geçmiş onu da tercih edebilirsiniz