beren50 Haftaya doğumum olacak anksiyetem ve panik atağım olduğu için spinal anesteziye cesaret edemiyorum. Genel anestezi isteyecem. Genel anesteziyle sezeryan olanlar tecrübelerinizi aktarabilir misiniz. Çok fazla acıyla uyanırmıyım ?
Noluyoya beren50 Merhaba ben ileri panik atak hastasıyım ilaç kullandım gebelikte bile başından beri kesinlikle genel diyordum sonra spinal oldum iyiki de öyle yapmışım profilimdeki pozitif sezeryan hikayem yazan gönderiyi okuyun lütfen inşallah umut olur
Anneoluyorumm00 beren50 Ben iki tane genel oldum ben ilkinde belim çok ağrıdı sonra geçti,ikincide baş ağrım vardı oda kısa sürdü , Tek dezavantajı ağrı ile uyanmak. Ama bir şey olmaz ağrısı kesici ile geçiyor emin olun hiç sıkıntı yapmayın.
2cocuk2kopek beren50 illa ki acısı oluyor canım ama zaten ağrı kesici iğne yapılıp serum takılıyor o an o acıyı pek düşünmüyorsun ☺️🤭
Eloo3504 Noluyoya siz lustrali kaç mg kullaniyorsunuz ve sadece lustral mi kullaniyorsunuz yanına ek bi ilaç var mi
forumgurmesi Ben tansiyondan dolayı genel oldum, asla baş ağrısı bel ağrısı yaşamadım çok büyük avantaj bu. Tek dezavantajı ağrı ile uyanmak. Ama bir şey olmaz 2 3 saate ağrısı kesici ile geçiyor emin olun hiç korkmayın.
Noluyoya beren50 Doktor asistanları anestezi ekibi senle konuşuyor panik atak biliyorsunuz ki beyin boşta kalınca başlıyor onlar konuşunca siz panik falan unutuyorsunuz bide bebişin çıkışı 10 dk sürüyor inanın ben miyom ameliyatı oldum yarım saat fazladan sürdü ona rağmen hiç panik atak gelmedi aksine aşırı sakin kaldım ana odaklandığım için zaten bebişi yanınıza getirince her şeyi unutuyorsunuz
forumgurmesi beren50 ağlatmıyor yani öyle söyleyeyim. Tüm organlarınız aşağı düşüyormuş gibi bir his oluyor bende öyle olmuştu. Ama dediğim gibi ağrı kesici serumlarla 1 2 saat içinde hafifledi.
Zeyneppsimsek Nasılbir psikoloji ile uyursanız öyle uyanıyorsun. İnanılmaz korku dolu halde ve bıçak seslerini duyarak beni kesmeyin uyumadım diyerek uyudum omyüzden çok sancılı uyandım hastane inledi. Ki normalde aç olsam açım diyemeyecek biri olmama rağmen..ağrıyı o an yaşıyosun çok sürmüyor ağrıkesici verdikleri an bitiyo ama ben yine de genel olmak istemiyorum ssvd düşünüyorum inşallah..
beren50 Zeyneppsimsek anksiyeteden kaynaklı o kadar kötü senaryolar geliyor ki aklıma Allah yardımcım olsun bakalım nasıl olacak
Noluyoya Eloo3504 50mg kullanıyorum gittiğim başka bi psikiyatri destekleyici bi ilaç daha vermişti ama onu kullanmadım
Talentedmom beren50 genel anestezide uyanınca ağrılar başlıyor spinalde uyuşukluk geçtikten sonra ağrılar başlıyor sezeryan sonrası her iki sezeryande da Malesef ağrılar oluyor inşallah çok fazla çekmezsiniz ben de 2.seseryanı olacağım 6 gün sonra spinal olacağım bende de panik atak var ama ben genelden daha çok korkuyorum spinal çok rahat geçiyor
Ebus80 beren50 ben ilk spinal olmuştum çok memnun dum ikinci de spinal tutmadı maalesef genel olmak zorunda kaldım uyanır uyanmaz çok şiddetli ağrı oluyor acayip sersem olmuştu bide kafam sürekli ağlıyordum istemsiz saçma sapan şeyler söylüyordum çok kötüydü hiç tavsiye etmiyorum kimseye