Hanımlar 6 temmuzda korunmasız ilişkim oldu 9 gün sonra adet oldum 15nde oldum bugün kesildi yerlesme kanamasini adet gibi gören var mı aranızda kan vermek istiyorum ama eşim artık bırak adet oldun diyo kafana takma diyor ama içimden bi his ver diyo sanki hamileyim gibi bi his var kafam çok karışık sizce vermeli miyim bi kan testi yoksa kafamdan siliyim mi imkansiz mi böyle bisey lütfen bana yardımcı olun