Doktorum Bekir beydi kadın Doğumda ama ayağı kırılmış son zamanlarda raporluydu. Ayın 8 inde başlayacakmış ama benim normalde kırk haftam 15 inde doluyor sezeryan için ancak o tarihe gün vermesi gerekiyordu ama gün alamadım henüz beklesem diyorum o zamana kadar bu seferde başlar başlamaz gün verir mi acaba diye düşünüyorum riske giriyor yani bakalım hayırlısı artık. Sezeryan olacağım için ameliyat olarak memnun kalınan bir doktor olsun istiyorum