Reglimin ilk günü (yani gecikmeden) kanda beta değerimi ölçtürmüştüm hamilelik şüphem olduğu için. 74 çıktı. 3 gün sonra yani bugün 128 olmuş. 2 günde bir 2 katına çıkması gerekiyor fakat olmamış gözüküyor. Dün doktora gittiğimde henüz çok yeni bir gebelik şu an bakmamız gereken bir durum yok deyip sadece hcg istedi. Bugün hcg verdim. Durum bu. 2 gün sonra tekrar baktıracağım. Benzer durum yaşayan var mı?