Bebegim 2 ay 5 günlük.2-3saatte bir kalkıp 7-8dk emiyor.neden uzun ememiyor.bide memelerim yumusadı ama süt var içinde biliyorum.2-3aylık bebek kaç dakikada doyar.7-8dakika boyunca aktif emiyor ve uyuyor(kilosu iyi)birde memenize ara sıra iğne batması oluyor mu?bu süt inmesi demek mi?sertlik yok dediğim gibi memeler yumusak.