Merhabalar Regl tarihimden önceki 3 gün kaşık ağrılarım oldu ve Regl gecikmemden iki gün sonra kahverengi leke geldi devamı dün akşam 9 dan beri gelmedi yerleşme kanaması olabilir mi acaba sizlerde nasıl oldu. Temmuz benim içinde bir mucize olur mı dersiniz ✨