Selam kızlar 13+6 yız bugün. İç çamaşırında açık kahverengi çok az bir lekelenme gördüm az önce. 3 aya kadar normal deniyor ama biz artık 3 ayı doldurduk üç buçuk olacak neredeyse. Bu durumu yaşayanınız var mı mesai saatleri içerisinde olsa hemen doktora gitmek istiyorum ama acele etmek de istemiyorum kötü düşünmek de istemiyorum. 2.hamileliğimde bebeğin kalbi durmuştu o yüzden biraz endişeleniyorum