Her yerde bir yıl olmaması normal diyor korunmadığınız takdirde. İnsanlar gelişi güzel deneyip gebe kalabiliyorken bize böyle olması çok garip geliyor ama vardır bir hayır diye düşünüyorum. İnşallah bir haftaya burda güzel haberini okurum çok çok çok dua edeceğim🫰🏻