Neeikincimii Merhaba herkese.. 7 haftalıkken erken cinsiyet tahmini istemiştim burdan kız diyen arkadaşlar bildi. 💗 Herkese çok çok teşekkür ederim 🙏🏻 @bebek_29 @Senagrkn @Elamomy @Maviss718 @Supermom_
Senagrkn Neeikincimii saglıkla gelsin gönlünden geçen olmuş 😌 benimde bir kızım var bakalım 2.ne olacak bende bekliyorum😌😌
Neeikincimii gorkemakdmr doktora ve pozisyona göre değişiyor gayet güzel görüntü verdi net belli oldu
Ayseguls_baby gorkemakdmr pozisyonu güzelse belli oluyor benim kızımın yüzü bize dönüktü bacakları yukardaydı 15. Haftada %100 kız dedi doktorumuz
Ezgezg 14 haftalığız biz de doktor önce erkek dedi dün gittik şuan kesin birşy diyemem dedi çok kımıldanıyodu bebiş bacakarasını tam göremedi hala öğrenmek için erken dedi sizce ne
Ezgezg Azrmgll bana da bi kız bi erkek diyo en son fotoya skull teorisi nub teorisi fln hepsine göre erkek dedi bn de anlamadm😄