28 haftalık hamileyim. Nerdeyse 1 haftadır el ve ayaklarımda şişmeler var özellikle ayaklarım kocaman oluyor. İlk hamileliğinde böyle bişey yaşamadım ilk defa böyle oluyor internetten baktım ödemdir ve normaldir diyor ama tedirgin oldum tatildeyim doktora da gidemiyorum. Benim gibi olan var mı merak ettim 🤔