Kızlar ben 6+4 haftalık hamileyim.Dün doktora gittik kalp atışını dinlemeye.Keseyi çok zor gördük idrara sıkışık gelmen lazım dedi doktorum.
Bugün idrara sıkışık bir şekilde gittim bu sefer karın ultrasonundan göremedi vajinal ultrason yapalım dedi başta istemedim artık hem bebeğimi hem kalp atışını duyayım diye yaptırdım.Bebek göründü ama kalp atışını yine duyamadık
Normal mi böyle bir şey yaşayan var mı ?