Nazlii23 Kizlar 3cu dogumunuz diger dogumlardan erken mi oldu yoksa gec mi? Hangi haftalarda oldu acaba?
Zeydzeynep Nazlii23 bende 1. 41 hafta 2.37 hafta ikiside çok zordu 3.37 hafta hiç açılma yok 2 cm sadece diğer doğumlardan kalan dedi doğsun artık daraldım
yilma ikicicek benim en kolay ilk olandı 4 satte doğmuştu 😃 2 ve 3 numara suni sancı ile 1 günde zor oldular Dikişlerim yoktu 3 doğumda da 4 numarada sezaryan oldu 3 normalden sonra
Tazeanne0606 Nazlii23 ilk doğumum 40+5′te 4 saatte doğdu. İkinci doğumum 38+0′da 2 saatte doğdu. Şu an üçüncü gebeliğim 35+4 haftalığız bakalım bunda nasıl olacak 🤭 sağlıkla, kolaylıkla kavuşmak nasip olsun inşallah 🤲🏼🤍
Efenin_Annesi09 Tazeanne0606 baya olmuş doğumunuz nasıl geçti acaba 3. Doğum olucak benimde çok merak ediyorum 🤭