Bugün ilk dr muayneme gittim doktor 9 ay hep yatacaksın riskli gebeliksin dedi. İlk düşük oldu bu son şansın dedi. Korkuyorum nasıl 9 ay yatayım. Dua edin ne olur bebeğimi kucağıma alayım. Elimden geleni yapıcam ama Allah’ın vardır bildiği. İyi ki yaşın genç dedi yoksa farklı konuşurdum dedi. Folik asit veya Progestan kullanma dedi. Sizin tavsiyeniz var mı aynı durumu yaşayan var mı