Fizikcifizik haklısınız yazdığınız her şeyde ama arada bir olur böyle şeyler. Bir diyetisyenden dinlenmiştim %80 sağlıklı beslenme %20 sağlıksız olabilir demişti.
Ben mesela canım ne çekerse yerim.(Kola vs içmem ama) ama eğer yediysem önümüzdeki 3-4 gün sebze ağırlıklı beslenirim. Sporumu yaparım,takviyemi alırım.Yani çok çok abartmaya gerek yok.