Erkek doktor 🙌🏻 kendim dahil arkadaşlarımdan da dinlediğim kadarıyla kadın doktorlarla iletişim konusunda sorun olabiliyor. Tabi ki cinsiyetçilik yapmak doğru değil, çoğunluğu böyle değildir ama erkek doktorlarla daha kolay daha net iletişim sağlanıyor. Daha dün dinledim sohbet ettiğimiz bir hamilede, aynı hastanede başka doktora gitti diye doktoru instagramdan çıkardığını, muayenelerde tavırlı olduğunu. O da kadın doktora bir daha gitmem diyordu.