SuEr_Tu1512 Fatmaaa1921 Bende 24+2yim şuan. Eğildiğimde, çömeldiğimde, karnımın üstüne baskı uyguladığımda taş gibi sertleşiyor. İlk doğumun erken doğum olmuştu, bundan da şüphelenmiyor değilim. Kontrolüm haftaya çarşamba, bende sorucm doktora
Arzumkartall Mrvmrv78 çişiniz vardır o yüzden baskıda olabilir ben net bir şey diyemem doktor değerlendirmesi gerekiyor ne kadar erken bakılırsa o kadar iyi
mrp2023 Fatmaaa1921 benimde sertleşiyor 27.haftalarda başladı dinlendiğimde yattığımda geçiyor o yüzden problem olarak görmedi doktorum
Fatmaaa1921 mrp2023 doktordan doktora değişiyor sanırım benim ilk gebeliğimde 8 aylıkken başlamıştı ama oda artık bebek büyüdü yer de kalmamış olarak düşünüyordum ben bu sefer erken olunca bende endişe ettim
annebebek16 mrp2023 Fatmaaa1921 bende de oluyor maalesef 28. Haftadayım enfeksiyon oldum antibiyotik başladı doktor kutuyu bitirdim enfeksiyon geçti ama ilacın yan etkisi mi bilmiyorum o günden beri karnımın üstü sert ve karnımın altında iğne batar gibi bir his var geçmiyor. Doktora dediğimde bebek büyüdüğü için dedi ama o antibiyotiği içtiğimden beri ayakta duş bile alamaz oldum. Korkuyorum acaba bu erken doğum belietisi mi
Fatmaaa1921 Arzumkartall adınıza çok üzüldüm ama Allah’ın izniyle 1 haftanız kalmış zamanında kavuşun kavuşalım hepimiz inşallah
Drusnm2 Fatmaaa1921 ay 2 adım atayım hemen toplanıyor sertleşiyor benimki de 22 haftalık . Doktor bana da sancı dedi ama nst çekmedi . Dinlen öyle olduğunda dedi
Dilaraatlass Bende son muayenemde doktoruma bu durumdan bahsettim (23. Haftamdı) bana normal olduğunu söylemişti sadece günde 5-10 normal ama 20-30 kere toplanırsa haber et demişti,bence magnezyumla alakalı ilaç+maden suyu içinde toplanma olmuyor ama birini bile unutsam hemen sertleşiyor
mrp2023 annebebek16 benimki öyle olmuyor canım, yorulduğumda veya ayakta uzun süre durduğumda sertleşiyor yatıyorum dinleniyorum geçiyor seninki geçmiyorsa doktora geçmediğini söyle, benim doktorum dinlenince geçiyorsa ve bebek hareketlerinde bi azalma yoksa sorun yok rahim kasılması yaşıyorsun dedi
Fatmaaa1921 annebebek16 korkmayın doktorunuz öyle dediyse öyledir ama içiniz rahat etmiyor hâlâ şikayet devam ediyorsa birde başka bir doktora muayene olun
Drusnm2 Fatmaaa1921 evet dedi . Hatta ben ssvd istiyorım pilates topu koşu bandı falan aldım . Doktor şimdiden kullanma erken doğum olur dedi kullanamıyorum duruyo öyle
Fatmaaa1921 Arzumkartall yok yapmadılar sadece ben böyle böyle oluyor dedim oda bana onların benim hissetmediğim sancı olduğunu magnezyumla geçmezse başka bir ilaca başlayacağız dedi yoksa erken doğum riski oluyor daha çok erken dedi