Merviiss Doğum başlangıcı olabilir mi yarın da suni sanci verilecek ara ara regl ağrısı oluyor kızlar ilk defa
Eso-67 Merviiss suni sancı niye hemen veriyorlar 40.kadar beklemiyirlarmu adet sancısı bendede hep oluyor yaa ama hiç bişey yok
Akksksjdks Merviiss Merviiss bence suni sancı verdirme normal sancıdan daha beter diyorlar bizde 39 haftalık olduk benimde oluyor regl sancısı gibi belim ve kaburga ağrım hiç geçmiyor. Aman ben suni sancı istemiyorum
Merviiss Eso-67 hemen vermiyorlar 34 den beri su azlığı var keyfi değil yani normalde 37 de verilecekti bu zamana kadar beklendi
Eso-67 Merviiss 2 doğum suni sancı aldım bende biraz zor yanı bebehin suyu azldiysa doktor vermek zorunda kalıyor benimde öyle olmuştu
Akksksjdks irembbyy , Allah yardımcımız olsun ne zaman gelecek bilmiyorum belirsizlik çok yordu ağrılarım geçmiyor bu ağrılar böyleyse doğum sancısını düşünmek istemiyorum 😌
Akksksjdks irembbyy 39+1 olduk 37 den beri 1 cm açılmam var ağrılarım çıkıyor nst de geçen yine gittik hala aynı bilmiyorum sürekli yürüyüş ve egzersiz yapıyorum 😂 bütün tuşlara basıyorum anlayacağın