Hnd3551 öncelikle çok üzüldüm sizin adınıza da rabbim sabır versin yerini doldursun, okuyunca birebir aynısını yaşamışız dedim benim de geçtiğimiz kasım ayında 21 haftalıkken sancılarım başladı doğum başlamış deyip hastaneye yatırıldım 6 gün sonra canlı doğdu ama kaybettik yavrumuzu,sebebi yok dediler benimde önce suyum sızmaya başladı ağrıyla birlikte ve enfeksiyon çıktı ama bundan dolayı demediler bziim için öncelikli olan anne sen iyisin yeterli dediler ama insan bi sebep arıyor. sonrasında iyi bir doktor bulup süreci anlattım tekrar antibiyotik başlattı doktorum doğumdan sonra kullanmıştım ama bir buçuk ay sonra yine verdi böyle top top rahmimden enfeksiyon düştü sanki ben ona bağladım hiç farkedemedim gebelik sırasında baya bi ilerlemiş bence crp çok yüksek çıkmadı 40 lardaydı aslında ama anlamadım sonra rahim filmi çekildim şükür onda da bi şey çıkmadı 2 ay sonra tekrar hamile kaldım doktorum önlem amaçlı serklaj yapalım riske atmayalım belki bu olablir dedi serklaj atıldı progestan başladım çok şükür güzel ilerliyor şu an süreç size de fikir olsun inşallah