Aminehira Merhaba Kızlar; Koç hastanesinde Doğum yapan var mı ? Ben oraya gidiyorum kontrollerime falan. Memnunum. Ama Doğum yapanlar var mı acaba? Memnun kaldınız mı ?
Aysears Aminehira ben de merak ediyorum umarım yapan vardır. Ortamı güzeldi ama hemşireler tutumu v.s nasıl acaba?