Oglanannesi gebelik şekeriyle bir hamilelik geçirdim diyet yaptım ve bebeğim sağlıkla dünyaya geldi küvöze de girmedi kilosuda 3200 doğdu 38+0da hiç endişelenmeyin benim değerim 100lük yüklemede 234tü diyetle normal seviyede tuttum,evet diyet hamilelikte çok zor çikolata koklayıp ağladığım günler oluyordu ama şuanda bebişim doğdu istedğim herşeyi yiyebiliyorum ☺️ biraz sabredip diyetinize sadık kalırsanız hiç sıkıntı olmuyor 🙏