Kızlar 2.çocuğuma hamileydim. İlk doğumum sezaryen doğumdu. 16+3 hamileyim. Karnım ACIYOR. Ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum bildiğiniz acıyor. Doktorum normal dedi . Ama bu ne kadar böyle gidecek sizde yaşadınız mı? Resmen hayat kalitem azaldı.Hep canım acıyor,yaptığım hicbisey zevk vermiyor