senayck Tugceayse benimki 28+1 de 1400du doktor 29+5e mi ne uyumlu demişti fazlaydı yani şuan 29+4uz randevum haftaya
senayck Tugceayse kilolu olmasi erken doğuma sebep değil diye biliyorum sadece gününü doldurmasi beklenildiginde 4kiloyu falan bulabileceği için sezeryana neden oluyo
Sena_1997 Tugceayse yok canim aksine doktor dedi cok güzel bi sorun yok 1 ay sonra gel önde gitmesi erken Doğum riskinin oldugunun gostergesi degil canim
Tugceayse Sena_1997 bana dün öyle dedi doktor haftamdan yüksek gösterdiği icin ben de her ihtimale çamaşırlarını yıkauım bugun diye. Düşünüyorum