Onurbanuu Ya ben bıraz kıloluyum 83 gıbı karnım cıktımı cıkmadı mı anlayamıyorum kılolu hamıle kalanlar sızınde oyle mi? Belırtılerınız nasılllll
eses26_ Onurbanuu bende şuan 80 kiloyum 11+1 göbeğim zaten var karnım çıktı gibi de çıkmadı gibi de emin değilim
Ynckpgn Onurbanuu ben 10+5 im normalde göbeğim var ama sanki daha şekillenmiş gibi ve normal gebelik karnımı anlamadım 70 kg ile hamile kaldım şimdi 66 kiloyum