kezbnneti Kızlar 34 +1 im şuan kızım baş geliş çocuğumun boynuna 2 tur kordonu dolanmış kilo alımına engel olur mu ve doğum şeklime normal diyorlar ama ben bu durumda olan çoğu annenin sezeryan olduğunu duydum bilgisi olan başına bu olay gelen var mı
ebruscan kezbnneti bilgim yok ama çok geçmiş olsun 💐 doktorlar ne yapılacağını bilir, kendinizi üzmemeye çalışın
babyloving kezbnneti benimde öyle oldu 39+3 de normal diye başladık sezaryen oldum ama karnı son bi ay hep geriden geliyodu karnına iki tur dolanmış
0506asaf kezbnneti bende kordon dolanmasinin değilde kordonun kendi üstünde düğüm olmasının tehlikeli olduğunu biliyorum ağzından nefes alıp beslenmiyor kordonda bi düğüm yoksa aynı şekilde gelişmeye devam eder diye düşünüyorum
szcgly12 kezbnneti Benimde kızımda oldu 27 hafta da öğrendim 1 gün boyunca haraket etmediğini görünce hastaneye koştum doktor atkı gibi dolamış kontrol altında ilerlersek bir problem yaşamayız dedi her hafta takibe gittim ama kordon dolayı günlerim daha da sancılı geçiyordu meğer benim kız yetmemiş düğüm de yapmış kordonu 34 de acil sezeryana alındım allahtan kilosu iyiydi 2900 felandı küveze felan gerek kalmadı
Sansannesi 38+0 da kordon dolanması nedeniyle ilk çocuğumu acil sezaryen e aldılar nabzı yavaşlamıştı eve gitmeme izin vermediler ama bir arkadaşımda 32 haftadan beri o şekilde eve gönderdiler bu doktorlar da napıyo hiç anlamıyorum o da bekliyor şuan
Sansannesi @kezbnneti hareketlerini takip edin gönlünüzü ferah tutun bana 4 saat boyunca hafif şekerli hatta bir çay bardağı kadar vişne suyu için sol tarafınıza uzanın bu süre içinde hareket hissetmesseniz gelin dediler Allahım içinize ferahlık versin
szcgly12 0506asaf Evet benim de ilk dolanmaydı daha sonra doktor dedi muhtemel sıkılıp kurtulmak isteyince de düğüm yapıyorlar ben 10 dakika içinde sabah 9 da direk sezeryana alındim nabzı çok yavaşlamıştı
Bellosima babyloving ya 🥲 bildi veriyorlar mı peki ne durumda inşallah sağlıkla en kısa zamanda çıkar ya kaç gün oldu
Nibozog szcgly12 konuyla alakasız ama bir şeyi merak ettim. Normal şartlarda doğuma aç karnına gidiliyor. Sizin acil olunca ameliyatı nasıl yaptılar?
2cocuk2kopek kezbnneti 2 tursa normal zor olur sezaryen oluyor genelde canım. Bende ilk gebelikte sezaryen oldum . Tek turla normal olabilir
szcgly12 Nibozog Kontrolüm sabahtı ztn ben kontrole gidince ne bişey yerdim ne içerdim hemen ciğer geliştirici vurup aldılar
szcgly12 Nibozog Yoksa beklemek zorunda kalırdı mecburiyetten ben bişey yiyip içip gittiğim zaman kusardım diye aç giderdim ve kontrole hep sabah giderdim çünkü son günlerim yaz ayına denk gelmişti sabahtan çıkıp gelirdim hemen evime 😂