elifnusret aynı hastane ve doktorda 2. Sezeryanım. İkisi cok farklıydı. İlkinde kendim yürümüştüm agrım yoktu falan. Bunda malesef agrım vardı ama azaldı baya suan, iki hemsireyle zor kalktım yürüdüm ama suan tek basıma her yere gidiyorum aksamına yürümem düzeldi yani. Ben ameliyattayken doktor yanıma geldi dediki ilk 3 gün günde 3 kez sadece filtre kahve yada türk kahvesi icceksin ve günde 3 lt su. Bunları yaparsan hem agrın olmaz hem kolay toparlarsın dedi öyle de oldu kolay toparlıyorum , insallah tesekkürlerr amin