Beyzaaldemir Kızlar ben 12temmuz sezaryen doğum yaptım ama 5.gündeyim doğuma girdiğim kiloyla hala aynıyım nasıl olur? (Bebeğim3.675gr doğdu) herkes eve gelince tartıldım diyip en az -5kg diyorlar benim nasıl 1kg bile eksilmedi anlamıyorum
Cigulibinnaz Beyzaaldemir sezeryan doğumda bende aşırı ödem olmuştu aldıgım terlikler bile ayağıma girmemişti. Merak etme tüm kilolar zamanla gidiyor eski halime döndüm kısa sürede
Salihanurrr Beyzaaldemir şuan çok yenisiniz 5 günde ödemleriniz gitmez. Bol su için ödeminizi atmaya yardımcı olur
Beyzaaldemir Cigulibinnaz benimde aynı şekilde terlikler ayağıma girse bile izi çıkıyor. Ödemden dolayı mı ben tartıda aynıyım yani😓
Beyzaaldemir Esma006 Yazmelegi_ Salihanurrr Cigulibinnaz Baksanıza varis çorabıylayım ama yine de şişlik belli oluyordur
Beyzaaldemir Salihanurrr evet ayaklarım bileklerim aşırı derecede şişti bu yüzden mi tartı da eksiyi göremedim😔😔
Esma006 Beyzaaldemir varis çorabı çıkar bence canım az hava alsın yürüyüşü bol yap ben öyle yapmistim
Salihanurrr Beyzaaldemir allah şifa versin canım benm ilk gebeliğimde inanki şuan senin bu halinin 2 katıydı şişliğim. Annem hala der çok korkmuştum bacakların ayak bileklerinden parlıyo şişlikten diye. Ama hamdolsn inip gidiyo merak etme sende kalıcı değiller gidicekler 3-4 lt su içiyoduö abartısız ben hem süt yapsn hem narkozu atayım vucüttan hemde ödemim gitsin diye. Hani derler ya 40 ı çıkana kdr kadın toplanamaz diye gerçekten doğru. 40 ına kadar bedensel ruhsal herşey farklı oluyo
Mry2020 Beyzaaldemir canım ödem var mı ben eve geldim iki kilo gitmişti bebek bile 3 kiloydu ama hastanede şiştim ilk hafta bacaklarım ayaklarım balon oldu 10. Gün filan inmeye başladı bugün 22.gün 8 kilo gitti ama yiyorum