Selam kızlar,9 haziran adet başlangıcımdı.
5 temmuz da silik çizgiyle şüphelenip kan verdim.
Betalar şu şekilde ilerledi.
5 temmuz beta 23.95
7 temmuz beta başka bir hastane 48.6
14 temmuz beta aynı hastane 288.6 şeklinde ilerledi.
Doktor yavaş ilerlediğini söyledi. Bi hafta daha bekleyelim dedi. Ptesi tekrar çağırdı. Geç döllenme olabilir mi? Kimyasal dış gebelik gibi ihtimaller neler olur.bu şekilde artıp sağlıklı gebelik yaşayan varmı aranızda.herhangi kanamam vs olmadı hiç. Beklemek çok zor sürekli kan aldırmak istemiyorum da stres oldum🤷🏻♀️