Kizlar adetim 1 gün gecikmeli geldi ama ben hamileyim diye düşündüm hep çünkü farklıydı bel kasik ağrılarım çöktü gogus sızlamasi adet olunca dedim nasip değilmiş birdahakine rahatlarım artık diye düşündüm ağrılarım geçer diye ama hiç geçmedi bugün 3.gun belim dogrulmuyor kasıklarim batıyor dün ve bugün parça şeklinde pıhtılar geldi sildikçe acaba bi acile gozuksem mi yoksa önemli bisey değil mi