Busezey en alttaki gibi olmuştu benim sonra daha fazla koyulaşmadan silikleşti. Çok koyu olmadığı için daha olmadı heralde diye düşündüm . Silikleştiği günden bir gün sonra da doktora gittim ve doktor yumurtan çatlamış gayet de iyi görünüyor dedi. Demekki bu kadar koyulaşma da yeterll o yüzden bugün yarın değerlendir canım