songul123 kızlar bugün öğleden beri kasik agrım var adet olacakmışim gibi çok şiddetli değil ara ara ağrıyıp geçiyor bebeğimde harket ediyor çok şükür ama korkuyorum ağrı oldukça normalmi bu haftada sizdede öyle oldumu birde adet günüm bugün normalde o yüzdenmi ağrı yapıyor sizce😔
Arife3507 songul123 benimde 26 hafta 20 li haftalardab beri agri olabiliyor bende ozellikle sag kasigimsa batma yada karnimin altinda bazen sislik toparlanma hissediyorum
Serap27 songul123 bende aynı sekilde 21+4 cok ağrım var belimde aynı sekilde bilen varsa cevağ versin ya
songul123 Zehramom geçen hafta bütün tahlillerim temiz çıktı bilmiyorum ki canım yarın doktoru arayım bakalım
songul123 Serap27 ara ara ağrıyor kasigim korkuyorum inan yaşayan kimsede yok sanırım bizden başka 😔😔
Serap27 songul123 idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı ağrıya biliyomuş,enfeksiyonda allah etmesin düşüğe neden olabiliyo ben o yüzden cok korkuyorum. İdrarını yaparken yanma oluyo muhakkak doktoruna git
Mehtapsergen Canim bendede oluyo doktor normal diyo sonucta icinizde büyüyen bir can var dedi ara sira agrilar olacak dedi ama yinede kendini yorma ve gercekten bol bol su ic dinlen agrin gecerse sikinti etme eyer dinlenmene ragmen gecmiyosa ozmn bi doktoruna gözük zararsiz agrilar genelde dinlerek gecermis
songul123 Mehtapsergen şimdi yok mesela canım gecede olmadi geçmiştir umarım yorgunluktandir tabiki ağrısız geçmez hamilelik sadece korkuyorum bebeğime birşey olur diye hepsi bu canım