Bebeğin kesesi fasulye gibiyse erkek yuvarlak şeklinde ise kız diyorlardı. Bebeğimin kesesi fasulye gibiydi, rüyalarımda hep kız bebek görüyordum, makas ve bıçak yapılmıştı orada da erkeği gösteriyordu ama kızım olacak ☺️ Bir oğlum vardı birde kızım olacak allahın izni ile çok şaşkın ve mutluyum 💕🌸
Buradaki çoğu anne keseye bakarak erkek demişti ama daha sonraki aylarda ultrason görüntüsü attığımda çoğunlukla kız denildi. Bacak arası kapalı ve göstermiyorsa genellikle kız oluyormuş. Ben 20+5 de öğrendim doktordan.