Esra-kk Papatyael47 hm anladım cnm bnm doktrum bna iyi beslenmem gerektiğini kilosunun az olduğunu söyledi
Papatyael47 Esra-kk normal devlete gitiyorum 34 haftalıken 2500 dedi kilosu önden gidiyor şekerin var belki dedi dikkat ettim meyveyi azalttım neyse nerdeyse iki hafta oldu işte gittim 2589 diyor hiç mi almadı anlamadım ki
Anneoldum2 Papatyael47 çokta az değil bence haftasıyla uyumlu 38 e kadar 3 kilo olur o benimde ilk bebeğim makat gelişti hep dönmedi sezeryan oldu o yüzden şimdi 2.gebelikte sezeryan olcak bu dönüp duruyor bakalım
Papatyael47 Anneoldum2 benim ilk normal doğumda buda inşallah normal olur döner belki ben sezeryandan korkuyorum