kubraturkoglu34 Merhaba tecrübeli anneler 3 gün önce hamile olduğumu öğrendim. Adet olacağım tarihin 3 5 gün öncesinden itibaren regl sancısı gibi karnıma ağrılar giriyor bazen cok şiddetli. Şuanda da oluyor arada normal midir?
iremsozer1 kubraturkoglu34 evet bebeğin yerleşme zamanı olduğu için çook normal :) hatta kanamada koyu rnekte çok az normal diyorlar ama benim olmadı hiç 10. Haftadayım sen herhangi bir kanamasa doktora acile hemen git ama herkeste aynı olcak diye bir şey yok
Esrayusuf kubraturkoglu34 kuzum normal o bebiş kendine rahimde yer atıyor rahim duvarını oyuyor ağrı normal korkma şakın gebelik testinde mi kan testinde mi öğrendin gebeliğini ?
Kelebegimmm Bende de oldu çok şiddetliydi.nefes alamıyordum bazen.tebrik ediyorum in şa Allah sağ salim kucağınıza alırsınız🤗
kubraturkoglu34 Esrayusuf ikisindede bugün gittim doktora esra hanım myomum var ondan sebep oluyormuş ağrılar😑
Esrayusuf kubraturkoglu34 hamile misin sen peki ? Doğrudur bendede kist çıkmıştı doktor o ağrı yapar demişti