Kızlar bugün 34+4 haftalık hamileyim sabah birseyim yoktu 1 saat önce lavaboya gidince peceteye kan geldi bildiğiniz rengi kırmızı hemen acile gittim bı kaç gündür karnımın altında da acı falan vardı gittim vajinal muayene yaptılar rahim içinde kanama olmadığını rahim etrafında çok fazla enfeksiyon ve tahriş yara olduğunu söyledi hatta böyle birşeyin ucuna pamuk gibi birşey takip onla da baktı nst çektiler onda da herşey güzel normal dedi kan ve idrar tahlili verdim daha onun sonuçları çıkmadı kendi doktoruma da yarın randevum var şuan ped verdiler taktım takip et kan olursa gel dediler şuan pedde kan yok sadece çok az peceteye silince geliyor sizce anormal bir durum var mıdır