Zeynepfasulye 11 haftalıgım yarın için ikili tarama testi yapıcaz dedi doktorum cevremdeki herkes gerek olmadıgını söylüyor siz ne düşünüyorsunuz kafam çok karıştı
Leontiine Zeynepfasulye tercih meselesi sonuç ne olursa olsun kabulüm derseniz elbette yaptırmayabilirsiniz ben ikili yaptırmak yerine Fetal DNA yaptırdım. İkili de doğruluk oranı düşük o strese girmek istemedim açıkçası. Kimisi ikisini de yaptırmıyor tamamen tercih
gorkemakdmr Zeynepfasulye ben yaptırdım bugün sonuçu gösterdim normal dedi tamam yüzde yüz doğruluk payı yok ama dedi herşey detaylıda belli olur dedi
Leontiine Zeynepfasulye randevu alıyorsunuz telefonla sonra evden gelip kan alıyorlar o kadar riski yok 🤍
ikinci-bahar25 Leontiine pahalı yaa sizce o kadar mı karşılığı ? Tabi evladımızdan değerli değil ama bi kan sonuçta
Leontiine ikinci-bahar25 yani evet bencede pahalı ama doğruluk oranı %99.7 70’e yakın hastalığa bakılıyor. İkili taramada 3 hastalığa bakılıyor ve doğruluk oranı çok düşük doktor risk görürse tekrar Fetal istiyor. Yine aynı şeye denk geliyor o yüzden yaptırınca kafa daha rahat oluyor. Ek olarak cinsiyeti erken öğreniyoruz.
ikinci-bahar25 Leontiine öyle ama sorun çıkarsa da o stres bitiriyor insanı ben yaptırmayı düşünmüyorum şeker yüklemesinde de kararsızım
Leontiine ikinci-bahar25 tercih meselesi dediğim gibi :) kimisi önden bilmek istiyor kimisi daha çok stres diyip yaptırmıyor siz nasıl isterseniz sağlıkla gelsin yeter ki bebişler 🤍