Babyborn Mine98 korkma canım normal ben ilk 18. Haftamda çok ama çok az hissediyordum, tam 22. Haftamda ayırt edebildim bebişin hareketlerini seninde yakındır hissetmen🙏🙌🏻
Happymammy Mine98 bugün yarın “HİSSEDERSİN” merak etme canım. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
[silindi] Mine98 ilk gebelikte doktor bana normal demişti bende 23 haftalıgız artık ayırt edebiliyorum tekmelerini merak etmeyin
YavruKartal1903 Mine98 Bende hiç hissedemeyeceğim sanmıştım.Doktorum bebek 500 gram olduğunda yani ortalama 22-23. Haftalarda hissedersin demişti. Dediği gibi oldu ☺️
Yasmintaha1 Benim de ilk gebeliğim şuan 19+4 um ama geçen hafta ilk hissettim karnım üstüne bakıyorum dikkatlice çok hafif tekme görülüyor artık her gün görüyorum yaa aslında uzanıp karnını bi seyretsen dikkatlice belki görebilirsiniz😍