Meral_63 😒🤷🏼♀️ eşimle tartışma OLUYUR hep benim dediğim isim senin dediğin isim diye kavga ediyorum resmen ya vala sinirimi bozdu
myangelson Meral_63 beraber karar verilir. Bizde mesela Görkem ismini eşim buldu benim de çok hoşuma gitti ama cevredekiler Görkem kız ismi diyip durdular yanına benim istediğim Ege ismini ekledik
Ceku256 Meral_63 ben eşime bıraktım çünkü kız olmasını çok istiyordu. Başta bir isim söyledi anlamı benim hoşuma gitmedi sonra değiştirdi onu beğendim çabuk oldu bizde isim mevzusu
Meri3535 Meral_63 ben verdim ya şu mu olsun bu mu olsun derken eşim başka birşey istemişti benim dediğimi kabul etti zamanla. Ama onun dediğini annelerimiz bile istemedi yani o da biraz etkili oldu 😂 bizde anne baba nene dede adı koymak diye birşey yok o konu da rahatız sanırım ki istese de vermem. Hayırdır bana ne yapmış? Verecek olsam kendi anamın adını verirdim.
Deletedmom_247 eşler arası ortak karar alınır. sonuçta ikiniz de kendi kendinize yapmadınız bu çocuğu yani :) herkesin fikir söyleme hakkı var.
Meral_63 Deletedmom_247 12 haftalık doktor kız dedi sonra erkek dedi ben kız olursa mira olsun dedim oda annesinin adını koyacak fatma diye 🥲
Meral_63 Yazmelegi_ ÜLKÜ ÖYKÜ MİRAY GÜLMİRA EYLÜL EYLEM ELZEM DİLA DURU DİDEM DENİZ DAMLA UMAY Bunlari yazdım doktor kız dediği zaman ama inatla annesinin adını koymak istiyor fatma diye
Deletedmom_247 Meral_63 ya şu ana baba ismi olayına ben inanılmaz karşıyım. Siz başka bir isim bulun canım :) inci,defne,azra,umay,gökçe,ece,öykü şimdilerin popüler isimleri
Deletedmom_247 myangelson üf şu dışarıdan konuşanlar b. k yesinler sjldghdfgh benim tanıdıklarım var isimleri görkem ve hepsi erkek
Meral_63 Deletedmom_247 ÜLKÜ ÖYKÜ MİRAY GÜLMİRA EYLÜL EYLEM ELZEM DİLA DURU DİDEM DENİZ DAMLA UMAY Bunlari yazdım doktor kız dediği zaman ama inatla annesinin adını koymak istiyor fatma diye
myangelson Deletedmom_247 bende hep erkek olarak gördüm duydum ama şu kızılcık serbetinde Görkem kız olarak çıktı ya şuan herkes kız ismi olarak bakıyor 🤦🏻♀️ oğlumu tipinden de isminden de kız sanıyorlar bir de hâlâ 😩😩 yani geçen sağlık ocağına aşıya gittik kucağımda kafasında şapka var boynunda boyunluk denizci işaretleri var gemi dümeni çapa falan kız mı bu diyorlar 🤦🏻♀️🥲