brom geçen aylarda biz de senin gibi düşünüp bu ay korunmayı bıraktık daha sonuç alamadık ama birkaç tavsiye ile şunları yaptım.
Kadın doğuma rutin kontrole gittim smear verdim, yumurtalıklarıma baktılar.
Folik asit kullanmaya başladım düzenli olarak.
Sağlık sigortası yaptırdım doğum teminatlı, masrafları en aza indirgemek için.
Check up yaptırdım, değerlerime baktık. Eşim de yaptırdı.
Benim tavsiyem süreci eşine en az şekilde yansıtman çünkü stres olabiliyorlar ilk defa korunmasız yapınca. Biz sorun yaşadık, konuşarak süreci çözmeye çalışıyoruz.
Ovülasyon evet yapabilirsin ama sanki düzenli ilişki daha iyi gibi.
Umarım sonuç alırsınız ☺️