Esragungor34 Bebek iki hafta geride geliyor dediler aynı durumu yaşayan var mı süreç nasıl ilerledi ilk defa geliyor başıma ilk gebeligimde böyle bişey olmadı
Nazklc Esragungor34 benim de öyle yavaş yavaş gelişiyor önemli olan buymuş zaten gelişmeye devam etmesi