Sselin9892 Bu hafta 16. Haftaya girdik çok şiddetli baş ağrısı yaşıyorum aranızda benim gibi baş ağrısı yaşayan var mı ?
8143 Sselin9892 geçen hafta 3 gün yaşadım aynısını Magnezyum çok iyi geldi doktorum bana ağrı kesici içeceğine günde 2 kere magnezyum kullan dedi sıcaklarda dışarıya sakın çıkma dedi 2 kere serum yedim tansiyonuma baktılar normal çikti
Baharkle O haftalarda bnm ağrıyordu ben enseme buz koyuyordum iyi geliyordu,20. Haftalarlardan sonra Allah’a şükür geçti
Sselin9892 Baharkle enseme buzda koyuyorum ama asla geçmiyor doktora sorduğumda susuzluğun ilk belirtisi dedi
diyetisyen1anne doktora söylemelisin tansiyon kolesetrol vb bi problem olabilir onları eledikten sonra normal karşılanır
Sselin9892 diyetisyen1anne hepsine bakıldı tansiyonum kolesterolüm normal muhtemelen sıcaklardan kaynaklı bir ağrı
Sselin9892 @ 8143 magnezyuma başlayalı 2 hafta oldu günde 1 kere içiyorum doktoruma danışıp günde 2 ye çıkarıp deneyebilirim aslında
8143 Sselin9892 aynen canm doktoruna danış mutlka ben çok ılık suyla duş al sonra bir kovaya sıck su koy ayaklarını koy suya boynun anda buz koy karanlık odada yat
diyetisyen1anne Sselin9892 güncel olarak bakıldı mı? hamilelikte tansiyon sonradan bir anda ortaya çıkabiliyor şikayetin varsa tekrar bakılmallı