[silindi] 1202 ben hiç gecikme takip etmedim belki de yoktu gecikmem, benimde belki daha düşük seviyede de görürdük ama gün olarak doktorum o zaman çağırmıştı ben merakımdan beta vermiştim🤭
[silindi] 1202 çatlama gününüzden hesaplayın ben genelde öyle yaptım😂 teşekkürler sizde sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻