Çok iyi bir doktor diyorlar ben ersin beye gidecektim ama randevulu çalışıyor çok hastası var o yüzden altınkozada başka doktora gidiyorum o doktora gitmek istedim ama randevu 1 hafta sonra vardı alanında çok iyi diyorlar ama aynı hastanede Hasan ipek var o doktor da iyi