ikievladaemanetci_ Kızlar şehir hastanesinde asla randevu bulamıyorum Gaziantepteyim talep oluşturuyorum sürekli jinekoloji(gebe hasta bakılmamaktadır) yazıyor ama yinede o şekilde gelen randevuyu alsam mı siz nasıl randevu buluyorsunuz tam saat 10:00da bakıyorum bide
Niiillloooyaaa ikievladaemanetci_ alma bakmazlar bide azarlanirsin yaziyor ya orfa cunku gebe poliklinigini bekle bizde tam 10 da bakiyoruz bi sekilde denk geliyor sehir farkida var tabi burasi istanbul secenek cok ama orasi da anntep yogun bi sehir degil dusmemesi de sasirtici
Pandapella ikievladaemanetci_ şehir hastanelerinde mhrsden randevu alırken genelde parantez içinde yazıyor hangi hastalara baktıkları ama yazmıyorsa 182 arayıp oluşturmayı deneyin bide
hemsireblog1 ikievladaemanetci_ ben istanbuldayım ama bu saat 10da bakma olayı bana saçma geliyor. Çünkü herkes o an bakıyor ve haliyle doluyor hemen. Ben genelde akşam geç saatlerde bakıyorum. Sabahları erken saatlerde bakıyorum. Gitmeyecek olanlar mecbur iptal ediyor çünkü. Böyle bakınca çok yakın tarihe çok rahat bulabiliyorum
btl194 ikievladaemanetci_ geçen hafta rapor çıkarmak için gittim çok zorlandım azarlıyorlar hastaları napalım sürekli özele mı para dökelim nasıl insanlar ya
ikievladaemanetci_ btl194 Aynen öyle detaylıya randevu bulamıyorum 4 sene önce oğlumda 300 TL’ye özelde yaptırmıştım o dönem içinde pahalı falan değildi ama şimdi 5500den başlıyor paran varsa iyi hizmet alırsın bu devirde 😔
Asklim ikievladaemanetci_ şehir ikievladaemanetci_ şehir hastanesinde cinsiyeti doğru biliyorlar mı acaba
ikievladaemanetci_ Asklim bu hastaneye göre değilde bebeğin haftası pozisyonu doktorun bakışı buna bağlı aslında ben özelde öğrendim