Henryy5534 Kızlar merhaba transferin 8. Günü artımed gebelik testi yaptım 5. Dk da silik çizgi çıktı güvenmelimiyim
mucizebebegimmm Henryy5534 benimki bi tık daha belli çıkmıştı. Sizinde var sanırım. Yarın tekrar yapın koyulaşma takip edin, ben öyle yapmıştım 🥰 sımsıkı tutunsun sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻 ❤️
Henryy5534 Bununla birlikte başka bir test daha yaptım ama onda hiç bir şey çıkmadı birde 5. Gün embriyosu sanırım yok ama yarın tekrar yapıcam bakalım umarım benimledir artık çok yoruldum 🥹