umidadem İyi akşamlar kızlar 30+3 olduk mide bulantım var sizdede oluyormu dun karnım ağrıdı 5 10 dk sonra geçti sağ ayağım şişmiş hafif bişey oldumu diye korkuyorum ??? Yaşayan varmı😰
Ezgimstf umidadem artık şişliklerin başlama zamanı bişey olacağını sanmıyorum burkma vs bişey olmadıysa
Zeynep23 umidadem ben ben ben 🙋♀️ Çok normal şeyler hamilelik işte sağı solu belli olmuyo bi an iyi iken bi an dünya yansa umurunuzda olmuyo o kadar ki kötü oluyoruz hepsiiii hamilelikten 🐾🐾🐾
Ummuskaan umidadem geçmiş olsun ben 31+6 yım bendede çık mide bulantısı oluyor bebişler büyüdü sanırım çok baskı yapıyorlar midem hep ağzımda sanki az az sık sık yiyorum ayaktaki şişlikde ödemdem olabilir tuzu birazcık azalt
Askimiz 29+1 bendede var mide bulantisi.aşiri iştahliyken birden bire iştahim oldu.bebeyimin indi duzenli beslenmesi gerekirken ben yemek istemiyorum😕
umidadem Ezgimstf galiba normal mide bulantısı çok insan yaşıyorum diyor inşaallah bebişlerimize sağsalim kavuşalım allah yardımcımız olsun?
Ezgimstf umidadem hazırladım canım erken doğum riskim var benim hazırda tutuyorum yeni hazırladım sayılır
umidadem Ezgimstf ay bende şimdi elbiselerini yıkadım inşaallah yarın hazırlarım artık bakıyorum kendime bile bakacak halim olmuyor şimdi hazır yapıyımda neolur ne olmaz 😊
umidadem Ummuskaan duz az kullanmaya çalışıyorum ama beni tetirgin eden tek ağaım şişiyor belki normaldir inşaallah az kaldı allah korusun bizi sağsalim yevrularımıza kavuşalım👼🏻👼🏻