Nazliip kuzum tabikide üslup çok önemli çünkü bu süreç çok yorucu bir süreç kimisi tedavi görüyor kimisi vitaminlere dünya para döküyor kimisi bir umut bekliyor şöylede bir durum var en pahalısından tut en ucuzuna kadar bütüüün testleri denedim kimisinde yalancı pozitif çıktı hemde baya bariz kırmızı çizgi kimisinde silik çıktı zaten insanlar bir umut bekliyor kan ver demelerinin sebebi o psikolojiye girmesinler çünkü test yanıltıcı olabilir kan verip ona göre hareket etsinler sonrası daha üzücü olabiliyor inan bana o testlerle kaç kez eşime hamileyim galiba deyip gecenin bi vakti kan vermeye gittim gözyaşlarıyla geri döndüm kimseyi üzmemek adına en doğrusu bu ki bazısı gerçekten görünmüyor ısrarla var diyorlar kan veriyor mesela şey yazıyor kan 2 bilmem kaç çıktı ama gebelik testi pozitif güzellerim azıcık araştırın beta hcg denilen hormon önce kana daha sonra idrara geçer birde şunlar var e beta hcg verdim sonuç 10 bilmem kaç atıyorum ama gebelik testi silik çizgi yani bilmiyorum ya aman üzmeden kırmadan destek olalım işte birbirimize